Jednym z efektywnych narzędzi do budowania pozytywnego wizerunku, dostępnych dla osoby prowadzącej placówkę edukacyjną, jest marketing szeptany. Mimo że kojarzy się z delikatnymi działaniami, może przynosić znaczące korzyści, zwłaszcza w sektorze edukacyjnym. Dlaczego? Ten temat podejmiemy w dalszej części artykułu.
Czym jest marketing szeptany?
Warto zacząć od tego, czym jest marketing szeptany, zwany także marketingiem rekomendacji (social proof). To forma promocji, która opiera się na poleceniach i opiniach przekazywanych przez osoby trzecie.
W kontekście przedszkola lub żłobka rodzice, którzy są zadowoleni z opieki nad swoimi dziećmi, stanowią najlepszą reklamę dla placówki. To oni dzielą się swoimi doświadczeniami z innymi rod...

Dołącz do 3000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu dotacji, prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz organy kontrolujących rozliczanie dotacji oświatowych.