Utrzymanie klienta to też marketing. Czyli jak zaplanować proces rekrutacji?

Marketing w edukacji

Obecnie, w czasie dynamicznie zmieniającego się rynku i rosnącej konkurencji, firmy (nie tylko te edukacyjne) coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, 
że skuteczny marketing nie kończy się na pozyskaniu nowego klienta. 
Właściwie to dopiero początek.

Budowanie trwałych relacji z klientami oraz ich utrzymanie to kluczowy element strategii marketingowej, który nie tylko zwiększa lojalność klientów, ale również generuje większe zyski w dłuższej perspektywie. Jak zatem skutecznie wdrożyć ukierunkowane na utrzymanie klienta działania, które będą mieć realny wpływ na rekrutację do placówki?

Dlaczego utrzymanie klienta jest takie ważne?

Pozyskanie nowego dziecka jest droższe niż utrzymanie już istniejącego w placówce – to fakt, który wciąż zaskakuje wielu przedsiębiorców prowadzących przedszkole lub inną placówkę edukacyjną. Utrzymanie klientów...

Pozostałe 90% treści jest dostępne tylko dla Prenumeratorów.

Dołącz do 3000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu dotacji, prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.

Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz organy kontrolujących rozliczanie dotacji oświatowych.

artykułów online
12 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
120 numerów archiwalnych
190 dokumentów online
25 autorów – specjalistów
Forum Placówek Niepublicznych • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI