Budowanie trwałych relacji z klientami oraz ich utrzymanie to kluczowy element strategii marketingowej, który nie tylko zwiększa lojalność klientów, ale również generuje większe zyski w dłuższej perspektywie. Jak zatem skutecznie wdrożyć ukierunkowane na utrzymanie klienta działania, które będą mieć realny wpływ na rekrutację do placówki?
Dlaczego utrzymanie klienta jest takie ważne?
Pozyskanie nowego dziecka jest droższe niż utrzymanie już istniejącego w placówce – to fakt, który wciąż zaskakuje wielu przedsiębiorców prowadzących przedszkole lub inną placówkę edukacyjną. Utrzymanie klientów...

Dołącz do 3000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu dotacji, prawa oświatowego, zarządzania placówką i nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych.
Otrzymuj co 2 miesiące gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz organy kontrolujących rozliczanie dotacji oświatowych.