Społeczeństwo wywiera ogromny nacisk na opinię publiczną. Od placówek oświatowych wymaga się prowadzenia własnej strony internetowej, zapewnienia stałego kontaktu z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych czy natychmiastowego udzielania informacji w zakresie działalności edukacyjnej drogą elektroniczną. Dyrektor jest pod stałą obserwacją ze strony otoczenia. Czy zatem pojawienie się negatywnych opinii na temat funkcjonowania przedszkola w mediach stanowi zagrożenie? Naraża pozycję dyrektora na szwank, a w konsekwencji dyskredytuje placówkę w opinii publicznej? Jak zatem dyrektor może podnieść prestiż przedszkola, pozyskać zaufanie rodziców i najbliższego otoczenia? To zadanie nie jest proste i wymaga od dyrektora skutecznego zarządzania instytucją.
Aktywność dyrektora w social mediach – zbytek czy konieczność?
Przedszkole jako placówka oświatowa odgrywa ogromną rolę w społeczeństwie i od lat jest stałym elementem zainteresowania ze strony środowiska lokalnego. To właśnie w przedszkolu młode pokolenie ma pierwszą możliwość rozwoju. Rodzicom zaś przedszkole umożliwia spokojny powrót do pracy. Wielu opiekunów, by podjąć decyzję przy wyborze placówki, do której będzie uczęszczało ich dziecko, kieruje się jej wizerunkiem w internecie. Opiekunowie dokonują oceny na podstawie obrazów/przekazów pojawiających się w med...